ہمارے ايک دوست جو ذات کے جولاہے ہيں اور ايک چھوٹے سے قصبے ميں رہتے ہيں ان کي بھتيجي کا ہاتھ ايک خاندان جو ذات کا ترکھان ہے نے مانگا اور دوست کي مرضي کے خلاف اس کي بھابي نے اس رشتے پر ہاں کردي۔ حالانکہ لڑکي والوں کا خاندان اس رشتے پر راضي نہيں تھا۔ لڑکي کا والد بھي فوت ہوچکا ہے اور اس کي ايک بہن اور ايک بھائي ہے۔
دراصل ايسا ہوا کہ لڑکا لڑکي کے بھائي کا دوست تھا اور وہ لڑکي والوں کے گھر آتا جاتا تھا۔ اس دوران اس کي لڑکي سے آنکھ لڑ گئي اور اس نے والدين سے درخواست کي کہ وہ لڑکي کا رشتہ مانگيں۔
اب تازہ خبر يہ ہے کہ لڑکي کے بہنوئي نے يہ دھمکي دي ہے کہ اگر يہ رشتہ ہوا تو وہ اپني بيوي کو طلاق دے دے گا۔ لڑکي کا ايک ہي بھائي ہے جو اس رشتے پر راضي نہيں تھا اور اب وہ بھي اس بات پر مضر ہے کہ اگر رشتہ نہ توڑا گيا تو وہ ماں اور بہن کو قتل کردے گا۔
اب مسٔلہ يہ ہے کہ کيا يہ رشتہ جو صرف ذات برادري کے فرق کي وجہ سے نبھتا نظر نہيں آرہا اس کوکيسے پائہ تکميل تک پہنچايا جاۓ۔
ہم مانتے ہيں کہ يہ کوئي انوکھا مسٔلہ نہيں ہے بلکہ ہر گاؤں اور قصبے ميں اب بھي ذات برادريوں کو سب سے زيادہ اہميت دي جاتي ہے ۔ جبکہ شہروں کے لوگ اب ان چکروں سے چھٹکارا حاصل کرنے کي کوشش کررہےہيں۔
ہم نے تو سادہ سا حل اس مسٔلے کا پيش کيا ہے کہ ماں اور لڑکي جو اس رشتے پر بضد ہيں کو منايا جاۓ کہ وہ خاندان کے جھگڑے سے بچنے کيلۓ اس رشتے سے انکار کردیں۔ دوسرا طريقہ جو ہے تو صحيح مگر بہت ہي خطرناک معلوم ہوتا ہے اور وہ ہے کہ لڑکي کي شادي اس کي پسند کے مطابق کردي جاۓ اور اس کے نتائج کو ديدہ دليري سے برداشت کيا جاۓ۔ جہاں تک ہمارے قانون کي بات ہے وہ اس معاملے ميں بے بس ہے اور اگر لڑکي لڑکا کورٹ ميں شادي کربھي ليتے ہيں تب بھي ان کي جان کي کوئي گارنٹی نہيں۔
5 users commented in " ذات برادري کے چکر "
Follow-up comment rss or Leave a Trackbackہند و پاک کے گاؤں اور قصبوں میں یہ روایت آج بھی جوں کی توں ہے ـ کہیں یہ دیکھنے کو ملتا ہے کہ مختلف ذات برادری والے ایک ہی تھالی میں کھانا کھاتے ہیں، ایکدوسرے پر پیار محبت اور دوستی نچھاور کرتے ہیں مگر جب کسی ذات کی لڑکی دوسرے ذات کے لڑکے سے عشق لڑائے تو نوبت جان کی امان تک آجاتی ہے ـ میں ایسے منحوس ذہن والوں کو بالکل پسند نہیں کرتا ـ
یہ سب رسومات فرضی عزت کا بہانے مگر دراصل احساسِ کمتری کا نتیجہ ہے ۔ نہ تو تکھان کسی کی ذات ہے نہ تیلی نہ جولاہا ۔ یہ سب پیشے ہیں جو انسان روزی کمانے کیلئے اختیار کرتا ہے ۔ جن دنوں میں لبیا میں بطور مُشیر کام کر رہا تھا تو انڈسٹریئل پلاننگ کے نئے ڈپٹی چیئرمین نے میرے پاس آ کر اپنا تعارف کرایا ۔ عبدالرحمٰن براملی ۔ پھر کہنے لگا کہ آپ نے پوچھا نہیں کہ براملی کا کیا مطلب ہے ؟ اُس نے بتایا کہ اُس کے آباؤ اجداد ترکہان تھے
یہ مسلمانوں میں ذاتوں کا مسئلہ کہاں سے آگیا ۔۔۔ پھر ہم ہندوؤں کی ذاتوں کا کیوں کہتے ہیں کہ وہ مساوات کا مذہب نہیں۔۔۔ حالانکہ روزآنہ ہی پاکستان میں کہیں نہ کہیں زات برادری کی خبریں اخبار میں چھپتی رہتی ہیں ۔۔ ہمارے اپنے ہی دامن داغ دار ہیں اب میں بولوں کہ میں سید ہوں میں بہت اعلی ہوں یہ شاید غلط ہو گا کیوں کہ حضور اکرم صلی اللہ علیہ وسلم نے فرمادیا کہ تم میں اعلی اور عظیم وہ ہی ہے جس کہ اعمال اعلی اور عظیم ہیں ۔۔ تو یہ کہنا کہ فلاں ذات اچھی ہے یا بری ہے غلط ہے ۔۔۔۔
Hum ko aisa mahsos howa kay hum jub bhi tabsira kertay hain aksar koi or us post per tabsira naheen kerta is liay is baar hum intizar ker rahay thay kay dekhain abki bhi koi kuch likhta hay ya naheen,agar aap logon ko hamaray tabsiray pasand naheen aatay to batadain takay hum aainda na likhain,hamara dosra masla urdu main na likh pana bhi hay is liay roman urdu ki tang tortay rahtay hain,ab taza post kay baray main,hum aap sab ki raay say 100% itifaq rakhtay hain,jaisa kay aap logon nay hamaray naam kay sath syed laga dekha hi hoga to hamaray buzurgon ka kahna hay kay hum Hazrat Imam Husain ki nasal say taluq rakhtay hain laikin unhon nay humain yeh bhi sikhaya kay naam syed honay say kuch na hoga ager kaam syedwala na howa,phir Aap(salAllah o alaihay waalayhi wasalam) ki yeh hadees bhi hum logon ki aankhain kholnay ko kafi hay kay aik baar aap nay fermaya aay Quraish ,aay Abass ibnay mutlib(Aap kay chacha),aay Safia(Rasool Allah ki phophi)Aay Fatima bintay Mohummad(S A A W W)Main Allah kay saamnay tumharay liay kuch naheen kersakta,aay Fatima maray maal say jo chaho mang lo laikin main Allah kay saamnay tumharay liay kuch naheen ker sakta,Muslim ki hadees hay kay jis ka amal sust ho us ka nasb usay taiz naheen lay jaay ga,to jab aap nay apnay khandan walon or apni ladli beti ko koi gauranti naheen di to baqi sab kis qabil hain, aaj dosray log jo ker rahy hain woh in naam kay syedon ki hi kaar guzarion ka nateeja hay,yeh jo panjab or sindh kay Shah sahab or Shah ji hain kia kia naheen kertay sab jaantay hain firon banay ghomtay hain or yeh to Allah hi ko pata hay kay unhain Nabiay paak say koi nisbat hay bhi ya……Shadion kay liay aap ki hadees kay rishta apnay jaison main do, koi hukum na tha balkay saholat kay liay kaha gaya kay larki ko aik bilkul mukhtalif mahool main ajnabiat na mahsoos ho,Warna Aap pni sagi phophi zaad bahan ka rishta apnay azad kerda gulam say na kertay,or sach to yeh hay kay nabi ki baat ko mannay kay liay aisa naheen kia jata balkay yeh hamaray nafs ka groor hay jo hum say aisa kerwata hay,or in sray masail ki jar hay deen ka sahi faham na rakhna,Allah humain deen ki roh ko samajhnay ki tofeeq ata fermaain Aameen
Maaf kijiay ga galti say Imam Husain likh gaay darasal hamara taluq Imam Hassan say hay,yeh wazahat is liay kay Hadees paak hay kay apna nasb badalna bohat bara gunah hay
Leave A Reply